Rytmika, kl 1-3 Szkoła Muzyczna I st.

(uczniowie:
Pani Prof. K. Wołodko,
Pani Prof. A. Kaczyńskiej,
Pani Prof. A.Wach)

 

 

zadania na tydzień 25.05-29.05.2020: 

*

Uczniowie Pani Profesor Agnieszki Kaczyńskiej (mail: akaczynska@smts.lublin.eu, SzeligowskiLu@interia.pl):

 

klasa 1:

 

Kształcenie klasa1(25.05-29.05.)

Rytmika klasa1(25.05-29.05)

 

 

klasa 2:

 

Klasa2 polecenia (25.06- 29.05)

 

klasa 3:

 

Polecenia klasa3(25.05)

*

 

Uczniowie Pani Profesor Katarzyny Wołodko (mail: kwolodko@smts.lublin.eu, katarzyna.wolodko@onet.pl): 

 

Zadania na tydzień 25.05-29.05.2020

 

Załączniki tylko dla klasy 2:

 

[pobierz załącznik]

[pobierz załącznik]

 

*

 

Uczniowie Pani Profesor Anny Wach (mail: awach@smts.lublin.eu): 

 

Zadania i załączniki na 25-29.05.2020 o

 


 

zadania na tydzień 18.05-22.05.2020: 

 

*

Uczniowie Pani Profesor Agnieszki Kaczyńskiej (mail: akaczynska@smts.lublin.eu, SzeligowskiLu@interia.pl):

klasa 1:

zadania klasa1 (sz)

 

klasa 2:

Gama F-dur.

klasa 3:

Karty pracy klas3.(SMTS).

 

*

 

Uczniowie Pani Profesor Katarzyny Wołodko (mail: kwolodko@smts.lublin.eu, katarzyna.wolodko@onet.pl): 

zadania na tydzień 18.05 – 22.05.20r. 

 

klasa 2:

karta pracy nr 3 dla kl.2

karta pracy nr 4 dla kl.2 

[pobierz załącznik]

[pobierz załącznik]

*

 

Uczniowie Pani Profesor Anny Wach (mail: awach@smts.lublin.eu): 

Zadania i załączniki na 18-22. 05.2020

 

 


 

zadania na tydzień 11.05-16.05.2020: 

*

Uczniowie Pani Profesor Agnieszki Kaczyńskiej (mail: akaczynska@smts.lublin.eu, SzeligowskiLu@interia.pl):

 klasa 1:

zadania klasa 1 (11.05-15.05)

 

 klasa 2:

zadania klasa II

 

klasa 3:

[pobierz plik]

[pobierz plik]

*

Uczniowie Pani Profesor Anny Wach (mail: awach@smts.lublin.eu): 

Zadania i załączniki na 11-16.05.2020

*

 

Uczniowie Pani Profesor Katarzyny Wołodko (mail: kwolodko@smts.lublin.eu, katarzyna.wolodko@onet.pl): 

zadania na tydzień 11.05-16.05.20r.

Załącznik nr 8 kl.3

 


 

zadania na tydzień 4.05-8.05.2020: 

 

*

 

Uczniowie Pani Profesor Agnieszki Kaczyńskiej (mail: akaczynska@smts.lublin.eu, SzeligowskiLu@interia.pl):

 

klasa 1: 

[pobierz plik]

 

klasa 2:

[pobierz plik]

 

klasa 3: 

[pobierz plik]

[pobierz plik]

 

*

 

Uczniowie Pani Profesor Anny Wach (mail: awach@smts.lublin.eu): 

ZADANIA i załączniki na 04-09.05.2020

 

*

 

Uczniowie Pani Profesor Katarzyny Wołodko (mail: kwolodko@smts.lublin.eu, katarzyna.wolodko@onet.pl): 

 

zadania na tydzień 4.05-8.05.20r.

 

 klasa 3:

[ZAŁĄCZNIK NR 1]

[ZAŁĄCZNIK NR 2]

 


 

zadania na tydzień 27.04-1.05.2020:

*

Uczniowie Pani Profesor Agnieszki Kaczyńskiej (mail: akaczynska@smts.lublin.eu, SzeligowskiLu@interia.pl):

 

 klasa 1:

[pobierz plik]

[pobierz plik]

 

klasa 2:

[pobierz plik]

[pobierz plik]

 

klasa 3:

[pobierz plik]  

 

*

Uczniowie Pani Profesor Katarzyny Wołodko (mail: kwolodko@smts.lublin.eu, katarzyna.wolodko@onet.pl):

 

ZADANIA

 

kl. 1:

 

[pobierz załącznik nr 1]

 

kl. 2: 

 

[pobierz załącznik nr 1]

 

kl. 3:

 

[pobierz załącznik nr 1]

[pobierz załącznik nr 2]

[pobierz załącznik nr 3]

 

Uczniowie Pani Profesor Anny Wach (mail: awach@smts.lublin.eu, arw51@wp.pl):

 

Zadania i załaczniki na 27-30.04.2020

 


 

zadania na tydzień 20.04-25.04.2020:

*

Uczniowie Pani Profesor Katarzyny Wołodko (mail: kwolodko@smts.lublin.eu):

zadania 20.04-25.04.20r.

[ZAŁĄCZNIK NR 1 – dla kl. 2]

[ZAŁĄCZNIK NR 2 -dla kl. 3]

[ZAŁĄCZNIK NR 3 -dla kl. 3]

*

 

Uczniowie Pani Profesor Agnieszki Kaczyńskiej:

  

klasa 1:

 

[ZAŁĄCZNIK NR 1]

[ZAŁĄCZNIK NR 2]

[ZAŁĄCZNIK NR 3]

[ZAŁĄCZNIK NR 4]

 

klasa 2:

 

Wybierz  z trzech  jedno ćwiczenie rytmiczne ,przepisz do zeszytu , dopisz liczenie i naucz się klaskać .

Pozostałe polecenia na kartach pracy. Pozdrawiam . Agnieszka Kaczyńska.

 

[ZAŁĄCZNIK NR 1]

[ZAŁĄCZNIK NR 2]

[ZAŁĄCZNIK NR 3]

 

klasa 3:  

 

[ZAŁĄCZNIK NR 1]

[ZAŁĄCZNIK NR 2]

 

*

Uczniowie Pani Profesor Anny Wach: 

 

 

Zadania do samodzielnej pracy na tydzień 20.04 – 25.04.2020

Niektóre ćwiczenia są do sprawdzenia na ocenę, dlatego zrób zdjęcie i prześlij je WYŁĄCZNIE na e-mail: awach@smts.lublin.eu W temacie e-maila podaj, proszę: imię /może być pierwsza litera/ i nazwiska ucznia, klasę oraz grupę. To jest bardzo ważne, abym wiedziała czyją pracę sprawdzam i komu mam wystawić ocenę.

 

Klasa 1

1. Otwórz książkę str.94. Wykonaj ćwiczenie 1 – pokoloruj śnieżynki i naucz się pokazywać półnutę z kropką – jak na ilustracji.
2. Ćwiczenie 2 str.95 przepisz do zeszytu, klaszcz i licz głośno.
3. Piosenka Biały walczyk str. 97.Link https://www.youtube.com/watch?v=eOJ-IUlZbLU
Zaśpiewaj piosenkę. Przepisz do zeszytu takty 1-8 piosenki i prześlij do sprawdzenia.
a) podpisz nazwy literowe
b) zaznacz półtony
c) podpisz liczenie

Klasa 2

 

1. Pamiętasz, co to jest kwinta? Czy udało ci się zbudować kwinty czyste od dźwięków d,e,f,g?
Jeśli nie, to sprawdź i popraw (załącznik nr2 dla k.2 ).
Wykonaj ćw.2 str.41 .Zwróć uwagę na strzałki, które oznaczają kierunek budowanego
interwału w górę lub w dół. Prześlij do sprawdzenia.
2. Ćwiczenie 2 c str.38 jest w tonacji G-dur, to znaczy, że melodia jest oparta na dźwiękach
gamy G-dur. Przepisz melodię do zeszytu, podpisz nazwy literowe i napisz liczenie. Pamiętaj,
że grupę ćwierćnuta z kropką i ósemka liczymy do 2. Przyślij do sprawdzenia.
3. Obejrzyj filmik link: https://www.youtube.com/watch?v=bn3bSY0Gbho .Zaśpiewaj piosenkę.

Klasa 3

 

1. Powtórz gamę a-moll harmoniczną. Zrób ćwiczenie 51 (karta pracy nr 2 dla kl.3)
a) Napisz liczenie
b) Podpisz nazwy literowe,zaznacz dźwięk prowadzący
c) Znajdź sekundę zwiększoną i zaznacz 2<
d) Znajdź tetrachordy i zaznacz
Przyślij do sprawdzenia
2. Przypomnij sobie triadę a-moll. Zapisz ćwiczenie do zeszytu i zaznacz trójdźwięki triady.
(karta pracy nr 3 kl.3).
Prześlij do sprawdzenia
3. Posłuchaj utworu Antonio Vivaldiego „Wiosna” cz. I Link : https://www.youtube.com/watch?v=Z_tk-AhlA1o
A teraz postaraj się znaleźć fragmenty utworu w Piosence o wiośnie Link:
https://www.youtube.com/watch?v=hHvqucAAN28


 

zadania: 15.04.2020

 

***

Uczniowie Pani Profesor Agnieszki Kaczyńskiej (mail: akaczynska@smts.lublin.eu)

 Klasa I

[POBIERZ ZAŁĄCZNIK NR 1]

 

 Klasa II

[POBIERZ ZAŁĄCZNIK NR 1]

[POBIERZ ZAŁĄCZNIK NR 2]

 

 Klasa III

[POBIERZ ZAŁĄCZNIK NR 1]

***

 

Uczniowie Pani Prof. Katarzyny Wołodko (mail: kwolodko@smts.lublin.eu)

 

Witam wszystkich serdecznie i zapraszam do wykonania kolejnych zadań. Tych z Państwa, którzy nie kontaktowali się ze mną jeszcze mailowo, proszę o nadesłanie swoich adresów: kwolodko@smts.lublin.eu .  Pozdrawiam

                                           Katarzyna Wołodko

Zadania na tydzień 15.04.- 17.04.20 r.

Klasa 1 

 

  1.  Spróbuj  odpowiedzieć na pytania: Co to jest półton? Jakie dźwięki w gamie tworzą półtony?

Półton to najmniejsza odległość między dwoma dźwiękami. Półtony w gamie to dźwięki e -f i  h -c.

Spójrz na ilustrację – Załącznik nr 2 dla kl.1 . Jak na klawiaturze ( pianinie) znaleźć półtony?

Na klawiaturze to są dwa białe klawisze obok siebie, które nie są przedzielone czarnym klawiszem.  Otwórz swój zeszyt i pokoloruj te klawisze, które tworzą półtony.

 A teraz sprawdź, jak to jest na twoim instrumencie. Zagraj dźwięki: e-f , h-c.

  1. Zaznacz półtony w ćwiczeniu 2 A i B ze str.92 , natomiast ćwiczenie 4 str.92  zagraj na flecie.
  2. Obejrzyj filmik. Link:   https://www.youtube.com/watch?v=IHMEQNVKu0M.  Zwróć uwagę na wartość półnuty z kropką ( podręcznik str.93). Półnutę z kropką liczymy na 3.

[POBIERZ ZAŁĄCZNIK]

 

 Klasa 2 

 

  1. Poznaj interwał kwinty czystej. Otwórz książkę na stronie 41.

Kwinta to odległość pięciu stopni, czyli skok z I na V schodek gamy: do-sol, sol-doOznaczamy ją cyfrą 5.

Kwinta czysta mieści w sobie 3 całe tony i 1 półton. Zapisz w zeszycie, co to jest kwinta. Zbuduj kwinty od dźwięków: d,e,f,g  w górę i w dół i napisz nutami w zeszycie. Oznacz cyfrą 5.

(d-a, a-d, e -h, h -e, f-c2, c2-f, g-d2, d2-g) .

Zagraj interwały kwinty czystej na flecie.

  1. Piosenka „Kwintowa wyliczanka” zaczyna się kwintą. Zaznacz ją i napisz cyfrę 5. Spróbuj znaleźć i podpisać pozostałe kwinty w ćwiczeniu 1 A,B,C.
  2. Obejrzyj interpretację ruchową Tańca słowiańskiego Antoniego Dworzaka. Link: https://www.youtube.com/watch?v=SxKeAoeMxIM&feature=emb_rel_end

Posłuchaj jeszcze raz uważnie, jakim interwałem zaczyna się utwór? Zanuć początek utworu.

 

Klasa 3 

 

  1. Przypomnij sobie gamę a-moll. Poznaliśmy gamę molową, zbudowaną z dźwięków gamy C-dur od VI stopnia. To była gama eolska (naturalna), załącznik nr 2 kl.3 – zaśpiewaj nazwami literowymi.
  2. Poznaj inne odmiany gamy molowej. Zapisz do zeszytu gamę a –moll harmoniczną. Ma ona podwyższony VII stopień. Podpisz nazwy literowe. Zaznacz półtony: h-c, e-f, gis-a. W tej gamie występuje interwał sekundy zwiększonej 2< (f-gis) – to cały ton i półton. Załącznik nr3 kl.3. Zagraj gamę a-moll harmoniczną na instrumencie i zaśpiewaj.
  3. Z  gamy harmonicznej tworzymy triadę a –moll. Trójdźwięk toniczny i subdominantowy są molowe, a trójdźwięk dominantowy jest durowy. Zapisz triadę w zeszycie, podpisz nazwy literowe i solmizacyjne, zagraj na instrumencie i zaśpiewaj. Załącznik nr 4 dla kl.3

 

[POBIERZ ZAŁĄCZNIK NR 1]

[POBIERZ ZAŁĄCZNIK NR 2]

[POBIERZ ZAŁĄCZNIK NR 3]

***

 

 

Uczniowie Pani Prof. Anny Wach (mail: awach@smts.lublin.eu)

 

 

Szanowni Rodzice!
Jeżeli przesyłacie wiadomości na mój e-mail, to bardzo proszę o podanie w temacie: imienia /może być pierwsza litera/ i nazwiska dziecka, klasy oraz grupy, abym wiedziała którego ucznia to dotyczy. Zdarza się, że otrzymuję od Państwa wiadomości z jeszcze innego e-maila niż wcześniej otrzymałam i bez tych informacji nie jestem w stanie sprawdzić kogo ta wiadomość dotyczy. Dziękuję za wyrozumiałość. Pozdrawiam serdecznie. Anna Wach

 

 

Zadania do samodzielnej pracy na tydzień 15.04.- 17.04.20 r.

Klasa 1 

 

  1.  Spróbuj  odpowiedzieć na pytania: Co to jest półton? Jakie dźwięki w gamie tworzą półtony?

Półton to najmniejsza odległość między dwoma dźwiękami. Półtony w gamie to dźwięki e -f i  h-c.

Spójrz na ilustrację – Załącznik nr 2 dla kl.1 . Jak na klawiaturze ( pianinie) znaleźć półtony?

Na klawiaturze to są dwa białe klawisze obok siebie, które nie są przedzielone czarnym k lawiszem.  Otwórz swój zeszyt i pokoloruj te klawisze, które tworzą półtony.

 A teraz sprawdź, jak to jest na twoim instrumencie. Zagraj dźwięki: e-f , h-c.

  1. Zaznacz półtony w ćwiczeniu 2 A i B ze str.92 , natomiast ćwiczenie 4 str.92  zagraj na flecie.
  2. Obejrzyj filmik. Link:   https://www.youtube.com/watch?v=IHMEQNVKu0M.  Zwróć uwagę na wartość półnuty z kropką ( podręcznik str.93). Półnutę z kropką liczymy na 3.

[POBIERZ ZAŁĄCZNIK]

Klasa 2 

 

  1. Poznaj interwał kwinty czystej. Otwórz książkę na stronie 41.
    Kwinta to odległość pieciu stopni, czyli skok z I na V schodek gamy: do-sol, sol-doOznaczamy ją cyfrą 5.

Kwinta czysta mieści w sobie 3 całe tony i 1 półton. Zapisz w zeszycie, co to jest kwinta. Zbuduj kwinty od dźwięków: d,e,f,g  w górę i w dół i napisz nutami w zeszycie. Oznacz cyfrą 5.(d-a, a-d, e -h, h-e, f-c2, c2-f, g-d2, d2-g) . Zagraj interwały kwinty czystej na flecie.

  1. Piosenka „Kwintowa wyliczanka” zaczyna się kwintą. Zaznacz ją i napisz cyfrę 5. Spróbuj znaleźć i podpisać pozostałe kwinty w ćwiczeniu 1 A,B,C.
  2. Obejrzyj interpretację ruchową Tańca słowiańskiego Antoniego Dworzaka. Link: https://www.youtube.com/watch?v=SxKeAoeMxIM&feature=emb_rel_end

Posłuchaj jeszcze raz uważnie, jakim interwałem zaczyna się utwór? Zanuć początek utworu.

Klasa 3 

 

  1. Przypomnij sobie gamę a-moll. Poznaliśmy gamę molową, zbudowaną z dźwięków gamy C-dur od VI stopnia. To była gama eolska (naturalna), załącznik nr 2 kl.3 – zaśpiewaj nazwami literowymi.
  2. Poznaj inne odmiany gamy molowej. Zapisz do zeszytu gamę a –moll harmoniczną. Ma ona podwyższony VII stopień. Podpisz nazwy literowe. Zaznacz półtony: h-c, e-f, gis-a. W tej gamie występuje interwał sekundy zwiększonej 2< (f-gis) – to cały ton i półton. Załącznik nr3 kl.3. Zagraj gamę a-moll harmoniczną na instrumencie i zaśpiewaj.

  3. Z  gamy harmonicznej tworzymy triadę a –moll. Trójdźwięk toniczny i subdominantowy są molowe, a trójdźwięk dominantowy jest durowy. Zapisz triadę w zeszycie, podpisz nazwy literowe i solmizacyjne oraz nazwy trójdźwięków. Zagraj na instrumencie i zaśpiewaj. Załącznik nr 4 dla kl.3

 

 

[POBIERZ ZAŁĄCZNIK NR 1]

[POBIERZ ZAŁĄCZNIK NR 2]

[POBIERZ ZAŁĄCZNIK NR 3]

 

 


 

 

zadania na tydzień 6.04-11.04.2020

* * *

 

Uczniowie Pani Profesor Agnieszki Kaczyńskiej

klasa 1:

[POBIERZ PLIK]

[POBIERZ PLIK]

[POBIERZ PLIK] 

 

 klasa 2:

[POBIERZ PLIK]

[POBIERZ PLIK]

[POBIERZ PLIK]

[POBIERZ PLIK]

 

klasa 3:

[POBIERZ PLIK]

[POBIERZ PLIK]

[POBIERZ PLIK]

 

* * *

 

Uczniowie Pani Profesor Anny Wach (mail: awach@smts.lublin.eu)

Zadania na tydzień 6.04.-12.04.2020

[KLASA 2: ZAŁĄCZNIK NR 1]

 [KLASA 3: ZAŁĄCZNIK NR 1]

* * *

 

Uczniowie Pani Profesor Katarzyny Wołodko:

 

 

Zadania na tydzień 6.04.20 r. – 11.04.20 r.

Witam wszystkich bardzo serdecznie tuż przed świętami. Przedstawiam zadania do wykonania na kolejny tydzień pracy samodzielnej. Przypominam rodzicom, że należy potwierdzić pobieranie i wykonywanie zadań przez dzieci ( tym, którzy jeszcze tego nie zrobili) na mój adres: kwolodko@smts.lublin.eu

Wszystkim Uczniom i Rodzicom życzę Radosnych i Zdrowych Świąt Wielkanocnych!

                                                                                      Katarzyna Wołodko

Klasa 1

  1. Posłuchaj piosenki „Zając malowany” : link: https://www.youtube.com/watch?v=Eivj-83L_Tw

Naucz się tekstu i melodii. Narysuj ilustrację.

  1. Piosenkę liczymy na 4. Przypomnij sobie jak taktujemy na 4/4 do chodzenia (podręcznik str.44) i do śpiewania –jak dyrygent (podręcznik str.46). Taktuj kilkakrotnie jednym i drugim sposobem.
  2. Posłuchaj utworu  Edwarda Griega „W grocie króla gór” . Spróbuj wyklaskać wartości pokazujące się na ekranie.

Link:  https://www.youtube.com/watch?v=Wk43IDUQmTk

Klasa 2

  1. Posłuchaj piosenki „Kokoszka” : link: https://www.youtube.com/watch?v=VcWZuZ1BxIs  Naucz się tekstu i melodii. Śpiewaj piosenkę i taktuj na 2/4.
  2. Klaszcz rytm piosenki. Ułóż rytm piosenki z podanych taktów i zapisz rytm w zeszycie ( 8 taktów). Pamiętaj, że metrum piszemy tylko raz na początku. Załącznik: Karta pracy rytmika nr 2 dla klasy 2.
  3. Posłuchaj utworu Piotra Czajkowskiego „Taniec wieszczki cukrowej”. Klaszcz i czytaj rytmy.                        https://www.youtube.com/watch?v=WIxq-1a_810 

[ZAŁĄCZNIK NR 1]

Klasa 3

  1. Posłuchaj piosenki  „Śmigus” . Link: https://www.youtube.com/watch?v=DoInw2Xnv2M
  2. Śpiewaj literami i solmizacją. Określ interwały w piosence. Załącznik: Karta pracy nr1 dla kl.3
  3. Baw się z piosenką „Bim bum”. Link: https://www.youtube.com/watch?v=aXZWgOf2lSA

 [ZAŁĄCZNIK NR 1]

Powodzenia!

 


 

zadania na tydzień 30.03-4.04.2020 r.

 

* * *

 

Uczniowie Pani Prof. Anny Wach:

[PLIK DO POBRANIA]

[ZADANIA DO POBRANIA – INSTRUKCJA dla kl.1-3 na30.03.2020-40.04.2020] 

 

* * *

 

Uczniowie Pani Prof. Katarzyny Wołodko:

materiały do pobrania:

TYLKO DLA KLASY 1: Karta pracy nr 1

TYLKO DLA KLASY 2: ćwiczenie

Klasa 1
1. Otwórz książkę na  str.90 i 91. Zapoznaj się z tematem: półton i cały ton. Wykonaj cw. 1 str. 91.
2. Zaśpiewaj ćwiczenia ( karta pracy nr1)
Kl.2
1. Obejrzyj filmik: you tube wielki mały muzyk lekcja muzyki . Lekcja 3 – Tematy rytmiczne. Zrób krzyżówkę
( karta pracy nr1)
2. Przypomnij sobie gamę i triadę G- dur. Pamiętaj, że przy kluczu jest krzyżyk ( fis).
Otwórz książkę na str. 42 i 43.
Zaśpiewaj piosenki: Jedzie pociąg i Ojciec Wirgiliusz.  Podpisz nazwy literowe i spróbuj zaśpiewać. Wybraną melodię graj na flecie.
Kl.3
1. Obejrzyj filmik: you tube A Guide to Rythm Trading Synkopation. Klaszcz, licz i śpiewaj.

2.Otwórz książkę na str. 112. Odszukaj i zaznacz synkopy w piosence „Krakowskie pisanki”. Podpisz liczenie i klaszcz rytm piosenki. Czytaj nazwami literowymi i  solmizacją. Spróbuj zagrać na flecie.

 

* * *

 

Uczniowie Pani Prof. Agnieszki Kaczyńskiej

 

Klasa 1A  cykl 6-letni

Wykonaj karty pracy z kształcenia słuchu  i rytmiki .Prace wykonuj starannie i dokładnie ponieważ będą oceniane. Jeżeli któreś z zadań sprawi Ci trudność, nie przejmuj się , tylko napisz mi o tym w mailu.   Powodzenia. Pozdrawiam .Agnieszka Kaczyńska.

[POBIERZ ZAŁĄCZNIK NR 1]

[POBIERZ ZAŁĄCZNIK NR 2],

 

Klasa 2B cykl 6-letni

Wypełnijcie karty pracy . Proszę odrobić zadania bardzo dokładnie. Na karcie z rytmami pamiętajcie o dopisywaniu liczenia. Spróbujcie wyklaskać rytmy, które są w zadaniach .Karty będą oceniane. Jeżeli któreś z zadań sprawi Wam trudność ,wytłumaczę je ponownie. Pozdrawiam i powodzenia w pracy .Agnieszka Kaczyńska.

[POBIERZ ZAŁĄCZNIK NR 1]

[POBIERZ ZAŁĄCZNIK NR 2]

 

 Klasa 3B cyklu 6-letniego

Przesyłam Wam karty pracy. Proszę wykonajcie je starannie. Dokładnie przepiszcie gamę z triadą do zeszytu i nauczcie się teorii o odmianach gamy. Spróbujcie zagrać odmiany gamy a-moll na pianinie i zaśpiewać literowo. Na poprawę nastroju krzyżówka. Może dla Was trochę za łatwa. Pozdrawiam . Powodzenia. Agnieszka Kaczyńska.

[POBIERZ ZAŁĄCZNIK NR 1]

[POBIERZ ZAŁĄCZNIK NR 2]


 

zadania na tydzień 23-28.03.20 r.

Drodzy uczniowie, ćwiczenia te są do samodzielnej pracy. Postarajcie się je wykonać.
W razie wątpliwości prosimy pisać do swojego nauczyciela teorii na adres podany na stronie szkoły.
Na początku każdego tygodnia będą pojawiały się nowe zadania na kolejny tydzień.
Powodzenia!

Klasa1

Otwórz stronę You tube Mały wielki muzyk lekcja muzyki. Obejrzyj filmik: lekcja 1- wartości rytmiczne i lekcja 2- takt i metrum.

Klasa2

Otwórz stronę You tube dur-moll.pl
Ćwiczenie nuta- dźwięk-klawisz

Klasa 3

Otwórz stronę You tube dur-moll.pl Ćwiczenia: trójdźwięki i interwały.